– Foreldre og ungdom som trener på treningssenter er målgruppen for den nye filmen, opplyser kommunikasjonsrådgiver Gjermund Erikstein-Midtbø.
Antidoping Norge har store ambisjoner for kampanjen «Snakk om doping», som nylig ble lansert.
– Vi tror vi har laget en film som kan gi en tankevekker til alle foreldre der ute. Målet er å få dem til å stille ett ekstra spørsmål til ungdommen sin. Ikke minst vil vi hjelpe dem videre med gode tips om de kjenner på en bekymring. Forhåpentligvis kjenner også ungdommene selv seg igjen, opplyser Erikstein-Midtbø.
I filmen er det brukt ekte ungdommer som selv har vært med på å utvikle og tilpasse manuset til eget språk og egen hverdag.
Antidoping Norge har laget en egen kampanjeside på antidoping.no som gir seks tips til veien videre.
VÅRE ANNONSØRER:
[slideshow_deploy id=’1113′]
VÅRE TRENINGSSENTERPARTNERE:
[slideshow_deploy id=’11726′]