Barry’s Bootcamp Nordic AB og BB Norway AS går sammen for å danne ett selskap med åtte nordiske studio i Oslo, Bergen, Sandvika, Stockholm, Gøteborg og København – med 250 ansatte og ambisjoner om å nå en omsetning på 100 mill. svenske kroner i 2022.
– Til tross for de usikre tidene under pandemien, har vi med suksess lansert et nytt studio i København, og beslutningen om nå å slå seg sammen er spennende. Jeg er stolt og forventningsfull over å kunngjøre denne sammenslåingen som vil føre til en raskere tilvekst i Norden fremover, sier Johan Nilsson, CEO & medeier i Barry’s Nordic i en pressemelding.
Han legger til at målet er å ha 16 studio i Norden i løpet av de neste årene.
VÅRE ANNONSØRER:
[slideshow_deploy id=’1113′]
– Ny, spennende reise
– Vi er stolte over å ha vært en del av denne reisen helt siden starten for 10 år siden og nå ser vi frem mot en ny spennende reise og ekspansjonsfase de nærmeste årene, sier Linn Herland og Tage Flugeim, medeiere i Barry’s Norway, i en felles uttalelse.
Barry’s visjon har siden starten vært å forbedre menneskers helse og skape en unik treningsopplevelse.
– Vi deler den visjonen for Barry’s fremtid og vår rolle er viktigere enn noensinne, avslutter Johan Nilsson.
Barry’s ble først etablert i Los Angeles i 1998 og er det ledende varemerket innen boutique fitness globalt. Treningskonseptet tilbyr høyintensiv trening i en nattklubbinspirert atmosfære og er kjent som «The Best Workout in the World». Barry’s har ekspandert til over 13 land og har 81 studio i storbyer rundt om i verden.
LES OGSÅ: Bransjeprofilen, Tage Flugheim: Fra revisorstudier til «nattklubbeier»
VÅRE TRENINGSSENTERPARTNERE:
[slideshow_deploy id=’11726′]