Etter over 15 år med Fitnessagenten og Casall Pro slutter Liven som salgs- og markedsansvarlig i selskapet for å utforske nye muligheter.
Liven har sin siste arbeidsdag i Casall Pro 31. august. Han forteller til Treningsindustrien.no at tiden nå var inn for å gjøre noe annet.
– Jeg har jobbet i over 15 år i det som tidligere var Fitnessagenten, sammen med min far, Helge Liven. Etter så mange år og mye jobb, peker retningen mer mot egne ting for å se om jeg kan bygge opp noe med en ny arbeidshverdag, forteller Liven.
Han begynte i det daværende Fitnessagenten som student, og for ca. fire år siden ble selskapet kjøpt av Casall. Da tok Liven rollen som salgs- og markedssjef for Casall Pro.
LES OGSÅ: Fitnessagenten får ny eier
– Jeg tar med meg at vi har vokst bra og levert gode produkter, og gjort en god jobb mot markedet.
– Jeg setter spesielt stor pris på et tett og godt samarbeid, både i og utenfor bedriften, med Helge Liven og Thomas Tangnes. I januar i år ble vi også Gaselle-bedrift. Det er også noe å ta med seg, sier Liven.
VÅRE KJEDEPARTNERE:
[slideshow_deploy id=’11726′]
Stenger ikke døren helt
Han understreker at han og Casall skilles som gode venner, og at til tross for en morsom bransje og mange gode relasjoner og kolleger – var tiden inne for å gjøre noe nytt. Akkurat hva det blir, holder han foreløpig for seg selv.
– I tillegg til et par start-ups i andre bransjer, utelukker jeg ikke at jeg vil fortsatt ha en tilknytning til bransjen, men det blir ikke som leverandør, understreker Liven.
– Hvem tar over din rolle?
– Helge Liven har tatt over en del av mine arbeidsoppgaver, og vi har et salgsteam som jobber på tvers av landene – samt en aktiv CEO i Lars Landin. Inntrykket mitt er at det ikke kommer noen nyansettelser.
VÅRE ANNONSØRER:
[slideshow_deploy id=’1113′]
– Hva er du mest fornøyd med etter alle disse årene?
– Vi har hatt et godt arbeidsmiljø og morsomme folk å jobbe sammen med. Det har vært gøy å være med på markedsutviklingen hos mange gode kunder over flere år.
– Jeg har jobbet tett med Mudo-casene – som har gått fra å være to sentre til å bli en velfungerende kjede. Men også flere andre store og mindre kunder som det har vært morsomt å følge og bidra til, sier Liven.