I løpet av september vil alle våre kunder få gleden av et nytt og fresht nettkontor, opplyser Collectia.
I september starter vi prosessen med å konvertere til Collectia sitt eget innfordringssystem, C-work. Med denne plattformen samler vi nå alle våre kunder i alle land, på en og samme plattform. Dette blir unikt, fastslår selskapet i en pressemelding.
Det betyr at alle våre kunder i Norge vil få et helt nytt, oppgradert, forbedret og fresht nettkontor å jobbe i.
Her vil man kommunisere direkte med saksbehandlerne, samt få tilgang til et større rapportutvalg og et mer moderne innsyn i de sakene som er til behandling hos oss.
Samtidig vil vi også åpne for de nyeste betalingsløsningene, og en enkel kommunikasjonsplattform til de av deres kunder som vi skal hjelpe med å få betalt utestående, opplyses det.
LES OGSÅ: Vil beholde den menneskelige servicen
VÅRE ANNONSØRER:
[slideshow_deploy id=’1113′]
VÅRE TRENINGSSENTERPARTNERE:
[slideshow_deploy id=’11726′]