Family Sports Club har valgt Crone som partner på medlemsservice og innfordring.
Det siste halvåret har kjeden gjort endringer i organisasjonen og valgt nye strategiske samarbeidspartnere, ifølge en pressemelding.
– Vi har hatt en grundig gjennomgang innad i kjeden for å se på forbedringsområder. Vi ønsker en sterk lokal forankring på de stedene hvor vi er, samtidig som vi sammen skal sette en felles kurs for å styrke hele kjedens posisjon som en god leverandør av gode treningsopplevelser, sier kjedesjef Jamie Sorensen.
– Vi trenger partnere som systemmessig kan komplementere våre behov, og styrke oss teknologisk i møte med dagens og fremtidens medlemmer. Vi har derfor igangsatt bytte av forretnings- og medlemssystem. God økonomistyring og medlemsservice er essensielt i dette, derfor falt valget vårt på Crone, fortsetter han..
Godt fornøyd
Salgs- og markedsdirektør Ronny Helseth i Crone er svært fornøyd med det ny oppstartede samarbeidet.
VÅRE ANNONSØRER:
[slideshow_deploy id=’1113′]
– Family Sports Club sin fornyelsesprosess er det svært spennende å være en del av. Jeg er sikker på at de vil forsterke posisjonen sin som en attraktiv kjede spesielt for medlemmene, men også for potensielle treningssentre som søker kjedetilhørighet. Vi skal bidra til å skape gode opplevelser for de medlemmene som betaler for sent, sier han.
Franchisekjeden Family Sports Club består i dag av 14 treningssentre.
Hovedvekten av treningssentrene er på Østlandet, med flere sentre i Østfold, på Hedmarken, et senter på Kongsberg og et senter på Sørlandet. Samlet omsetning for kjeden er i underkant av 100 millioner kroner årlig.