annonse

annonse

Derfor bør ditt senter være med på Summer Challenge!

annonse

annonse

Kommentar

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Meningsmåling

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

iQey – din nøkkel til en aktiv livsstil!

Med iQey kan sentre spare kostnader knyttet til medlemskort og håndtering av disse. I tillegg fjernes ulemper med å ha medlemskort. Medlemskort og kundeprofil ligger i mobilen slik at folk ikke glemmer eller låner bort medlemskortet sitt (mobilen sin).

– iQey leverer en helt personlig og digital medlemsreise til medlemmene, ifølge daglig leder Gerwin Quak.

Løsningen er integrert med medlemssystemene, og i samarbeid med flere andre samarbeidspartnere i markedet, lanserer iQey derfor årets Summer Challenge for at flest mulige treningssentre kan bli kjent med iQey på sitt senter – helt uforpliktende.

Flere nye medlemmer

– Det er fortsatt mange som enten ikke har hørt om oss, eller vet helt hva vi driver med og hva vi kan tilby til senterne og medlemmene, sier Quak.

Han sier at Summer Challenge-initiativet derfor er et markedsføringstiltak, samt et rent samarbeid med senterne om å oppnå samme mål i sommer: Få flere i aktivitet og få flere nye medlemmer på senteret etter ferien.

Summer Challenge er i tillegg en vervekampanje som gir iQey flere brukere, og dermed sentre mange potensielle medlemmer som kan nås gjennom iQey i etterkant med et godt medlemstilbud.

Sentre kan velge om de som er vervet kan trene på senteret i en kort periode for å bli kjent med senteret og kanskje kjøpe seg et sommerkortmedlemskap eller lignende etterpå.

Helt kostnadsfritt

– Dette er «vinn-vinn» og vi ønsker å vise markedet hvordan vi kan hjelpe dem med å ta vare på medlemmene sine, og skaffe nye medlemmer gjennom iQey sine vervekampanjer, forklarer Kristian Rasmussen, markedsdirektør for iQey.

Kampanjen er derfor kostnadsfritt for senterne. Gjennom samarbeid med gode og relevante sponsorer vil iQey’s senterløsning dessuten også kunne leveres til attraktive rammer om man ønsker å bli kunde etter at kampanjen er over.

– Digitale løsninger er dyrt i drift og utvikling, og det koster ofte mye tid og ressurser å jobbe med alle de systemene man har og trenger. Med iQey slipper man dette uten at det går på bekostning av verdien man sitter igjen med som kunde, fastslår Rasmussen.

iQey står for all gjennomføring i sommer, og utarbeider markedsføringsmateriell som kan sendes på e-post eller postes i sosiale medier.

Kampanjen har engasjert mange, og nye sentre på kryss av tvers av hele landet har meldt seg på allerede.

Stor verdi for medlemmer

Fra og med 2.juli vil det være mulig å registrere en brukerkonto uten at du må være medlem på et senter som bruker iQey som digitalt medlemskort.

– Det som er nytt i denne versjonen av appen, er at vi i tillegg til å motivere og belønne medlemmene, også skal hjelpe medlemmene med å oppnå sine treningsmål, ifølge Quak.

I appen vil det ligge et eget «activity program» som er spesielt tilpasset sommermånedene med ulike «treningsutfordringer» og tilhørende treningsprogrammer.

Gjennomført aktivitet vil gi belønninger i appen og målet i sommeren er å gi en best mulig brukeropplevelse for medlemmene.

– Når sentre ser hvilken verdi appen har for medlemmene, vil det være lettere å bli kunde hos oss på mobil adgang og kundekommunikasjon, tror Quak.

Etter sommeren vil appen også være integrert med treningsklokker på telefonen og da utvides tilbudet «iQey Activity» enda mer ovenfor medlemmer, opplyser han videre.

På nyåret foreligger det konkrete planer om å tilby helt individuelle treningsplaner gjennom appen.

Ingen «hake»

– For noen har tilbudet virket litt «for godt til å være sant», sier Rasmussen.

– Det er fordi vi investerer i oss selv ved å få fram produktet, samt setter medlemmene i fokus.

iQey stiller blant annet med en stor hovedpremie i form av en reise.

Rasmussen presiserer at iQey ikke driver med reklame og at alt av innhold i appen skal være av verdi for medlemmene til enhver tid. I tillegg velger medlemmer selv hva de vil motta og ikke.

Etter at kampanjen er gjennomført kan sentrene velge om de ønsker å gå over til å bli en iQey kunde eller ikke.

– Det er ingen forpliktelser knyttet til deltakelsen på vår Summer Challenge. Vi råder derfor alle som fortsatt er litt i tenkeboksen, til å laste ned appen 2.juli og teste selv.

Nettsidene www.digis.no og www.iqey.no vil da også være oppdatert, opplyser han.

Spørsmål rettes til post@iqey.no

Påmeldingsfrist

Sentre kan melde seg på via www.summerchallenge.no og her ligger også en nærmere kampanjebeskrivelse.

– Vi satt en frist til mandag, men det er mest fordi vi ønsket å ta unna flest mulige registeringer så tidlig som mulig, sier Quak

– Vi er på jobb i hele sommer, og det vil aldri for sent å melde seg på, poengterer han.

Treningsutfordringene som ligger tilgjengelig i appen kan aktiveres av medlemmer når det passer dem, uavhengig av når de registrerer seg.

Holder seg aktive i sommer

iQey vil du kunne finne i bybildet på Østlandet i hele fem uker i sommer.

– Vi kommer til å gjennomføre mange ulike events for å motivere folk til å laste ned appen og være i aktivitet i sommer.

Det er ikke bare ren trening som det motiveres til, men også sommeraktiviteter og lek med barna skal belønnes.

– Treningsbransjen vil komme til å se mye av oss i sommer, fastslår Quak.

– Om de deltar eller ei, avslutter han med et glimt i øyet.

annonse

Senterpartnere

Leverandørpartnere

[l_slider]