annonse

annonse

Ditt drømmesenter!

annonse

annonse

Kommentar

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Meningsmåling

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Hvordan er ditt drømmesenter utformet? Hva slags konsepter, utstyr og tilbud skal til for at senteret plasseres på øverste hylle for akkurat deg? Glem pengene et øyeblikk og bli med å drømme!

De fleste har sitt favoritt-treningssenter. Og årsaken til at akkurat dette senteret er favoritten kan være så mangt: lokasjon, tilbud, pris, personale, miljø etc.

Men hvis du nå skulle kunne velge, uten å ta hensyn til lokasjon, begrensninger i lokalene og investeringene: Hvordan hadde ditt drømmesenter sett ut, og hva slags tilbud skulle det hatt?

Treningsindustrien.no er nysgjerrig på engasjementet der ute, og vil gjerne ha innspill, synsing, diskusjon og bilder om dere har det. Bruk Facebook-gruppen eller kommentarfeltet under til å mene og synse. Om du jobber på senter, driver senter, er PT, instruktør eller «bare» ekstraordinært treningsglad – spiller ingen rolle. Vi vil se engasjement.

Hva skal inn i drømmen?

For å spore i gang diskusjonen kaster vi ut noen holdepunkter. Og forutsetter at ting som renhold og at utstyrsparken i orden, er selvfølgeligheter – i alle fall på et drømmesenter.

Del med andre hva du mener er eller har vært riktig investering i produkt og tilbud på ditt senter eller noe du drømmer om.

Du må gjerne mene noe om både målgruppe, miljø og bemanning også.  Og pris…

VÅRE ANNONSØRER:

[slideshow_deploy id=’1113′]

 

Hva er nødvendig å tilby i dag, og hva kan man tilby mer eller mindre av for at det skal klaffe med din drøm?

  • Spa?
  • Crossfit?
  • Barneavdeling?
  • Klatrevegg?
  • Behandling?
  • Café/spisested?
  • Squash?
  • Badstue?
  • Flere gruppesaler med forskjellige produkter/konsepter? Hvilke konsepter?

 

Del dine tanker og erfaringer. Hva har vært vellykket på ditt senter, hva kunne vært gjort annerledes?

annonse

Partnere

Leverandørpartnere

[l_slider]