Eleiko Sport har opplevd rakettvekst siden 1. mars 2016. Nå trenger selskapet en Customer Experience Manager for å levere på Eleikos aller viktigste mål: Fornøyde kunder!
Eleiko Sport AS har blitt svært godt mottatt av de norske treningssentrene. Den 1. Mars 2016 begynte de å distribuere egne produkter, samt tre andre merker i Norge. Siden da har mye skjedd.
Agenturer på Woodway og Stages er på plass, og Eleiko har vokst fra 1 ansatt til 4. Med nesten 50 års samlet erfaring fra bransjen så er de godt skikket for å hjelpe kundene.
Med den solide veksten melder behovet seg også for flere ansatte.
– Vi er nå ute etter å ansette en Customer Experience Manager. Dette er en stilling som er svært viktig for oss, da vi ser på fornøyde kunder som vårt aller viktigste mål, forteller Country Manager Daniel Eriksen.
– Sånn som det er nå så er det hovedsakelig Peter Östman og meg selv som tar oss av kundeoppfølgingen hva gjelder leveranser, installasjoner og after sales. Vi får god hjelp av vår servicepartner, Fitpartner AS, og vår egen back-office i Halmstad. Vår nye medarbeider skal fungere som et bindeledd mellom disse aktørene og våre kunder.
Variert hverdag i en aktiv bransje
– Egenskaper vi søker er evnen til å yte eksepsjonell kundeservice, samt teknisk innsikt og stå på vilje. Vi ønsker å kunne hjelpe våre kunder umiddelbart pr. telefon der det er mest hensiktsmessig, og ha mulighet til å rykke ut på kort varsel når det brenner. Det overordnede målet med stillingen er fornøyde kunder som blir behandlet raskt og rettferdig, sier Eriksen.
– Rollen som Customer Experience Manager er perfekt for deg som ønsker en variert arbeidshverdag i en morsom og aktiv bransje. Det blir en del reising, men også mye kontortid i Moss, sier Eriksen.
Er du interessert i jobben hos Eleiko oppfordrer Eriksen deg til å ta kontakt pr. telefon eller epost for mer informasjon om stillingen!
Daniel Eriksen, Country Manager
926 50 231
Peter Östman, Office Manager
915 88 029