Etter å ha bygget opp Norges største «upersonlige» treningsblogg, med over 7 000 daglige lesere, satser EVO nå på podkast.
Etter premieren forrige helg har over 1000 lyttet til Evolution og podkasten har gått rett inn på topplisten «livsstil og helse», opplyser treningskjeden.
Innholdet er basert på kunnskap og interesse fra treningsbloggen. Målet med podkasten er å bygge merkevarekjennskap, knytte ansikter til EVO-konseptet, samt å gi leserne av bloggen et bredere treningsfaglig tilbud.

– Debuten har gått over all forventning. Vi har en ydmyk tilnærming til det å starte en podkast, flere har prøvd før oss uten å lykkes, sier redaktør Andreas Skjetne i treningsbloggen Evolution.
– Hemmeligheten ligger i å ha en velfungerende treningsblogg med stor trafikk. Dette er nok langt viktigere enn mange tror for EVOs utvikling de siste årene. Det blir spennende å se hvordan dette utvikler seg videre, forteller han.
VÅRE KJEDEPARTNERE:
[slideshow_deploy id=’11726′]
VÅRE ANNONSØRER:
[slideshow_deploy id=’1113′]