annonse

annonse

EVOs nyeste: Over 500 medlemskap på under en uke

annonse

annonse

Kommentar

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Meningsmåling

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Markedssjef Andreas Skjetne i EVO-kjeden melder om en gladnyhet i en ellers vanskelig tid for bransjen.

EVO-kjeden åpnet salget av medlemskap til deres nye treningssenter, EVO Lillehammer, forrige uke.

Treningssenteret åpner 27. april.

Skjetne opplyser at de har vært svært spente på mottagelsen med tanke på usikkerheten i samfunnet.

– Vi fikk raskt avkreftet dette og på under en uke har vi passert 500 solgte medlemskap og det ser ikke ut til å avta, sier han.

VÅRE KJEDEPARTNERE:

[slideshow_deploy id=’11726′]

 

Blir et av de mest besøkte

– Vi har tidligere hatt noen veldig gode åpninger, med opp mot 1500 medlemmer før oppstart. Derfor er det svært gledelig å se at Lillehammer så langt følger samme utvikling. En real opptur for oss i en turbulent tid.

Andreas Skjetne (Foto: EVO)

Skjetne mener dette bekrefter at EVO Lillehammer trolig blir et av EVOs mest besøkte treningssentre i Norge. Kjeden er nå i gang med å finne personlige trenere som kan dekke etterspørselen etter treningsveiledning.

– Vi vil utelukkende rekruttere lokalt og ønsker å bidra med nye muligheter til folk på Lillehammer. Vi gjør stadige tilpasninger på våre nye sentre og det ser ut til at vi er funnet et behov i markedet, sier han.

VÅRE ANNONSØRER:

[slideshow_deploy id=’1113′]

 

annonse

Partnere

Leverandørpartnere

[l_slider]