Roger Grønset er fra august ansatt som Chief Operating Officer (COO) i ExorLive AS.
Grønset kommer fra stillingen salgsdirektør i Amedia, med ansvar for konsernets nasjonale kunder til Amediasamkjøringens over 100 lokalaviser og Nettavisen. Tidligere har Grønset fartstid fra blant annet Schibsted-selskapene Finn.no og VG.
– Den digitale transformasjonen har preget mediemarkedet i mange år, og Grønset sin erfaring på dette området blir svært nyttig å ta med seg til vår videre satsning innen trenings- og helsesektoren, sier CEO i ExorLive, Jørgen Bondy.
– Vi har i prosessen med å finne riktig kandidat til den nyopprettede COO-stillingen, hatt gleden av å være i dialog med riktig mange dyktige mennesker. Valget falt dog naturlig på Grønset, på bakgrunn av hans kompetanse og kulturbærende egenskaper.
– ExorLive er markedsledende i Norden på digitale skyløsninger innen sitt felt. Jeg opplever å komme inn i et innovativt helseteknologimiljø i en bransje i stor vekst. At selskapet har et klart kundesentrisk fokus oppleves som veldig positiv, og jeg ser frem til å bidra i den offensive satsingen som ExorLive nå er inne i, sier Roger Grønset.
VÅRE ANNONSØRER:
[slideshow_deploy id=’1113′]
VÅRE KJEDEPARTNERE:
[slideshow_deploy id=’11726′]