I det store og hele er Netflix sin filosofi at det er brukerne som er sjef over eget kundeforhold.
De fleste som blir medlem av et treningssenter har kanskje et abonnement hos en strømmetjeneste før de har et abonnement hos et treningssenter. Da tenker vi det er viktig at medlemmer blir møtt på en mest mulig lik måte som det de forventer av slike tjenester.
Netflix-kunder vet hva de ønsker seg og hvorfor, og nettopp derfor har Netflix laget en løsning som passer godt til våre behov som film- og serie-elskere.
Det er ikke uten grunn at vi i medlemssystemet Eziteq støtt og stadig titter over på hva verdensledende abonnementstjenester foretar seg. Alt fra betalingsløsning, kundeopplevelse og administrasjon av tjenesten, er av høy interesse.
Se videopresentasjon av Eziteq Systems:
Hva er viktigst for deg?
Det er helt tydelig at det er blitt en meget høy forventning til medlemssystemer og deres innhold. Samtidig spiller pris en helt sentral rolle, og systemer er relativt rimelige slik markedet er i dag.
Med tanke på at det er systemet som avgjør hvor mye arbeid du får i hverdagen, er det allikevel viktig å spørre seg hva som er viktigst for din virksomhet: Antall av muligheter i systemet eller et funksjonelt system som ivaretar dine interesser i størst mulig grad?
For hver eneste demo vi gjennomfører sammen med våre potensielle kunder, får vi ofte en kontant tilbakemelding av «wow». Wow-faktoren er selvsagt viktig, men viktigst er det at vi også kan levere til kundens praktiske forventninger, og det er her vi liker å se til hva Netflix gjør for sine kunder.
Eziteq systemet er det systemet i markedet man bruker kortest tid på å lære seg og kortest tid til å gjøre handlinger. Det er fordi vi lager effektive løsninger som andre ikke har kommet helt i mål med.
Alt ligger på nettet og alle handlinger kan du like godt gjøre via en telefon som på en ordinær datamaskin.
Er du litt lei av mange klikk og gamle systemer, da tar du kontakt så viser vi deg hvordan det kan gjøres i 2020.