På et halvt år har vi solgt over 500 eksemplarer av boken «Hvordan lykkes som PT». – Vi ser ingen tegn til at dette avtar, i tillegg opplever vi en økt etterspørsel etter salgskurs, sier Andreas Skjetne i Treningsformidling.
Boken tar for seg salg, markedsføring og kommunikasjon i rollen som personlig trener.
– Tilbakemeldingene har utelukket vært positive og det ser ut til at personlige trenere begynner å forstå verdien av å besitte gode salgs og markedsføringsferdigheter for å lykkes, sier Andreas Skjetne i en pressemelding.
VÅRE KJEDEPARTNERE:
[slideshow_deploy id=’11726′]
Forfatterne av boken, Henning Holm og Andreas Skjetne, foreleser fast hos AFPT på deres videreutdanningskurs salg, markedsføring og coaching – hvor boken også er pensum.
På kort tid har dette blitt Norges mest populære videreutdanning og før sommeren var nesten 100 studenter på plass i Oslo, ifølge meldingen.
– Du trenger ikke være en råselger for å gjøre det godt som PT, men det er en fordel at du besitter enkelte mellommenneskelige ferdigheter. Det vil gjøre det enklere å bygge kundebasen du behøver for en fast inntekt og arbeid du kan leve av, sier Skjetne.
VÅRE ANNONSØRER:
[slideshow_deploy id=’1113′]