annonse

annonse

Godt salg av «PT-bibel»

annonse

annonse

Kommentar

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Meningsmåling

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

På et halvt år har vi solgt over 500 eksemplarer av boken «Hvordan lykkes som PT». – Vi ser ingen tegn til at dette avtar, i tillegg opplever vi en økt etterspørsel etter salgskurs, sier Andreas Skjetne i Treningsformidling.

Boken tar for seg salg, markedsføring og kommunikasjon i rollen som personlig trener.

– Tilbakemeldingene har utelukket vært positive og det ser ut til at personlige trenere begynner å forstå verdien av å besitte gode salgs og markedsføringsferdigheter for å lykkes, sier Andreas Skjetne i en pressemelding.

VÅRE KJEDEPARTNERE:

[slideshow_deploy id=’11726′]

 

Forfatterne av boken, Henning Holm og Andreas Skjetne, foreleser fast hos AFPT på deres videreutdanningskurs salg, markedsføring og coaching – hvor boken også er pensum.

På kort tid har dette blitt Norges mest populære videreutdanning og før sommeren var nesten 100 studenter på plass i Oslo, ifølge meldingen.

– Du trenger ikke være en råselger for å gjøre det godt som PT, men det er en fordel at du besitter enkelte mellommenneskelige ferdigheter. Det vil gjøre det enklere å bygge kundebasen du behøver for en fast inntekt og arbeid du kan leve av, sier Skjetne.

VÅRE ANNONSØRER:

[slideshow_deploy id=’1113′]

 

annonse

Partnere

Leverandørpartnere

[l_slider]