Fitness Brands-samarbeidspartner Dr. Paul Bedford – som er et av trekkplastrene på det utsatte TREN20 – har laget et webinar som adresserer hva sentrene kan gjøre i dagens krisesituasjon.
Dr.Paul Bedford har inngående kunnskap om adferd på treningssenteret og hvordan skaffe og beholde medlemmer. Webinaret tar for seg tiltak treningssenteret kan gjøre for å møte dagens situasjon, samt forberedelser for hvordan få medlemmer tilbake på treningssenteret, ifølge en melding fra Fitness Brands.
– Vi opplever alle en situasjon i dag det nesten har vært umulig å forutse og legge tiltaksplaner for, fastslår markedssjef Ida M. Perez i Fitness Brands.
– Fitness Brands har som aktør i treningsbransjen i snart 40 år vært igjennom flere nedturer, men det kommer alltid en hverdag etter at disse utfordringene er overvunnet. Vi er heldige som er i en bransje som har blitt en så viktig del av nordmenns livsstil og som sannsynligvis vil få enda større plass fremover, fortsetter hun.
VÅRE ANNONSØRER:
[slideshow_deploy id=’1113′]
Tiltak man kan sette i gang
Perez understreker at det er viktig at vi forsøker å løfte blikket og tenke fremtid selv om det kan være tungt akkurat nå, og bruke tiden smart frem mot normale tilstander.
– Vi har i mange år samarbeidet med Dr. Paul Bedford. Paul har laget et dagsaktuelt webinar til oss som tar for seg enkle tiltak du og ditt team kan iverksette i din klubb. Sett av litt tid til å tenke fremtid og gjør deg bedre i stand til å møte den nye hverdagen, der dine tjenester vil bli mer etterspurt enn noen gang, sier hun.
Her kan du se webinaret: Tre faser treningssentrene møter med korona virus.
Webinaret er på engelsk.
VÅRE KJEDEPARTNERE:
[slideshow_deploy id=’11726′]