annonse

annonse

Foto:

Mia Lund Hanusek

Mia Lund Hanusek blir ny markedsdirektør i SATS

annonse

annonse

Kommentar

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Meningsmåling

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

SATS henter Mia Lund Hanusek til stillingen som Chief Marketing and Communication Officer i SATS. Hanusek har tidligere hatt tilsvarende stillinger i Indiska, MediaMarkt, og Bluestep Bank.

SATS styrker nå sin ledergruppe ved å hente inn Hanusek, som har over 20 års erfaring innen markedsføring og merkevarebygging og blant annet har vært merkevarekonsulent i Lynxeye.

– Det er gledelig å ønske Mia velkommen til SATS-teamet. Hennes sterke markedsføringskompetanse og positive holdning vil være en verdifull ressurs for å styrke vårt kommunikasjonsarbeid i tiden fremover, sier Sondre Gravir, konsernsjef i SATS.

Hanusek bringer med seg omfattende styreerfaring fra sport og utendørsbransjen, blant annet hennes nåværende i Silva Group, som består av merkene Silva og Primus. Hanusek er svensk statsborger med sterk familietilknytning til Norge, med lidenskap for å bygge bedrifter, utvikle mennesker og styrke merkevarer.

– Jeg er svært glad for å bli en del av SATS – et selskap kjent for sitt engasjerte, verdidrevne team, sterke merkevarer og velpresterende virksomhet. Personlig er det avgjørende for mitt velvære å prioritere en aktiv livsstil gjennom ulike former for trening. Jeg ser virkelig frem til å bidra til reisen for å gjøre folk i Norden sunnere og gladere, sier Mia Lund Hanusek.

Hanusek har en mastergrad i International Business fra Handelshøyskolen ved Göteborgs universitet. Hun går inn i stillingen som Chief Marketing and Communication Officer i SATS 4. mars 2024.

annonse

Partnere

Leverandørpartnere

[l_slider]