annonse

annonse

Lanserer merkene Motion Fitness og Panatta fra april 2024 

Motion Fitness utvider til Norge

annonse

annonse

Kommentar

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Meningsmåling

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Motion Fitness tar nå steget inn på det norske markedet med lanseringen av merkene Motion Fitness og Panatta fra april 2024. Dette markerer en ny æra for selskapet som ønsker å høye verdiforslaget på markedet. 

“Vår utvidelse til Norge er en spennende milepæl for Motion Fitness. Vi er her for å tilby høykvalitets treningsløsninger og bli en pålitelig partner for alle som ønsker å skape et treningstilbud utenom det vanlige. Sammen skaper vi et sterkere og sunnere fellesskap. Det vi vil tilføre det norske markedet er fleksibilitet og enkelhet, blandet med profesjonalitet og trygghet,” sier Andreas Strömsten, medeier og salgs- og produktutviklingssjef til Treningsindustrien.

Motion Fitness – Trening tilgjengelig for alle

Med målet om å gjøre trening tilgjengelig for alle, uavhengig av nivå eller ambisjon, vil Motion Fitness tilby treningsløsninger som kombinerer rimelighet, kvalitet, funksjonalitet og stilfull design. Vi er overbeviste om at vi sammen med de selskapene og organisasjonene vi samarbeider med kan gjøre en stor forskjell i å skape et sterkere samfunn, derfor er vårt motto; “Stronger Together”.

Panatta – For treningsentusiaster som søker det ekstraordinære

For de som streber etter det ekstraordinære, vil Panatta innta scenen. Med avansert funksjonalitet og et inspirerende design, vil Panatta appellere til den kresne treningsentusiasten som søker overlegen prestasjon og stil i hver treningsøkt.

Fleksibilitet, kvalitet og kundefokus – Motion Fitness’ kjennetegn

Siden grunnleggelsen i 2008 har Motion Fitness vært synonymt med fleksibilitet, kvalitet og kundefokus innen treningsverdenen. Lanseringen i Norge markerer det neste kapittelet i firmaets reise med å fremme en sunn livsstil og skape meningsfulle treningsopplevelser på tvers av landegrensene.

For Motion Fitness handler det ikke bare om produkter; det handler også om å bygge bærekraftige relasjoner. Vi streber etter å forenkle prosessen for alle som etablerer treningssenter. Takket være vår kunnskap, erfaring og ved å tilby enkle løsninger er vårt mål å gjøre det enklere for våre kunder å skape lønnsomme og bærekraftige treningsløsninger, avslutter Strömsten

annonse

Partnere

Leverandørpartnere

[l_slider]