Markedsføring er uunngåelig for å få nye kunder, men dyrt om man bommer. Enten det er i form av arbeidskraft der man selv prøver å finne på nye tilbud, kampanjer, skrive tekster og publisere, eller om man betaler et byrå for å gjøre det. Men det som koster aller mest er medlemmene man går glipp av til forskjell fra de som investerer tiden og pengene riktig.
50% av annonseringen er bortkastet
Wannamaker sa en gang at 50% av markedsføringen er bortkastet. Problemet er at jeg ikke vet hvilken halvdel.
Så hva er det egentlig som gir best resultater. Er det nettsiden, Facebook-innlegget, annonsen i lokalavisen eller en kombinasjon? Hva ville man gitt for å vite dette det på forhånd og kunne putte pengene sine der man fikk flest medlemmer igjen?
Eneste byrået i Norge som selv tar risikoen på at de faktisk leverer det de skal
Det er dette Stratcog nå tilbyr, og for å bevise at det stemmer tar de ikke betalt for verken markedsføring, kampanjeadministrasjonen eller annonsekostnader selv om de tar fullt ansvar for både utførelse og resultatene.
Her betaler du ikke en krone før det kommer en potensiell kunde fysisk inn døra på ditt treningssenter til avtalt tid som er klar for å kjøpe medlemskap, først da får Stratcog provisjon.
100% resultatorientert og risikofritt
Bakgrunnen for at Stratcog i motsetning til alle andre byråer tør å tilby dette, er selskapets grunder som har 25 års medieerfaring, som har sett resultatene av flere milliarder i mediainvesteringer og som nå har brukt de fire siste årene på å vitenskapelig forske på treningskampanjer og plattformer.

Darwinistisk analyse
Metoden man har brukt kan sammenlignes med en slags kampanje-Darwinisme der de sterkeste annonsene overlever og forbedres, og testes på nytt mot hverandre helt til man sitter igjen med de som leverer ekstreme resultater. Kampanjene styres med hypermoderne verktøy som splitt-testing, A-I og maskinlæring kombinert med direkte respons markedsføringsteknikker.
Markedstilpassede budskap
Metoden er dessuten umulig å kopiere hvis man ikke har riktig datagrunnlag og de erfaringer Stratcog har opparbeidet seg. Man skiller seg ut fra de som konkurrerer i å selge medlemskap direkte med flest mulig gratis måneder som fører til et “race to the bottom” på pris.
Inntil 135 nye medlemskap på en måned
Første testkunde i 2018 fikk inn 45 nye medlemskap på bare 10 dager. Etter å ha utviklet konseptet videre og hentet inn over 15.000 treningsinteresserte for våre kunder til nå, er vi klare til å tilby en jevn strøm av nye medlemmer til alle sentre som passer våre kriterier for samarbeid.
Hva koster det å komme i gang med systemet ?
Normalt er det et oppstartshonorar på 50.000 for å sette opp alle systemer, tekster, automatisering, utarbeide annonser, websider, autorespondere, etc
Dette er et engangshonorar som gjør at all videre kjøring kan gjøres uten noe fast honorar.
Men nå i introduksjonsperioden får de 10 første treningssentrene et introduksjonstilbud hvor hele oppstartshonoraret fravikes. I tillegg får du et helt kostnadsfritt introduksjonstilbud på 10 stk. treningsinteresserte inn døra!
Eksklusivt samarbeid
Siden man ikke kan konkurrere med seg selv kan vi bare jobbe for en aktør i hvert område. Derfor gjør vi en forhåndskvalifisering av alle klienter.
Se om ditt treningssenter kvalifiserer
Avtal en prat med Stratcog sin markedsansvarlig via linken under så finner de ut av det i løpet av en samtale. Det vil kun gå en viss tid før vi har etablert oss i de fleste områder og da vil muligheten til å dra nytte av erfaringene vi har gjort være låst til de som har meldt seg!
Avtal en uforpliktende informasjonssamtale med Stratcogs markedsansvarlig her: