annonse

annonse

Økt oppfølgning, flere medlemmer

annonse

annonse

Kommentar

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Meningsmåling

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Family Sports Club i Fredrikstad har hatt suksess med å gå mot strømmen.

– Vi satser mer enn noen gang på å hjelpe kundene våre. Det er atypisk for et marked som i stadig større grad satser på treningssenter der kundene piper seg inn med et kort, uten mulighet for veiledning, sier daglig leder Atle Martinsen til Fredrikstad Blad.

Medlemmene hos Family Sports Club får fire nye program per år, i tillegg til 20 veiledningstimer.

– Vi har en snittalder på 44 år, hvilket er veldig høyt for treningssenter å være. Her får de oppfølging på treningen og derfor tror jeg også vi klarer å beholde flere medlemmer gjennom året enn mange av konkurrentene, sier Martinsen.

Ifølge avisen har oppfølgningen ført til en omsetningsøkning på 700 000, og medlemsmassen har økt fra 1580 til 1920.

LES OGSÅ: Servicemannen fra Fredrikstad

VÅRE ANNONSØRER:

[slideshow_deploy id=’1113′]

 

annonse

Partnere

Leverandørpartnere

[l_slider]