annonse

annonse

Olympus Trening skapte bedre resultater ved å gjøre én endring!

annonse

annonse

Kommentar

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Meningsmåling

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Etter vel tre år med nytt medlemssystem er daglig leder Bjørn Myhre Nilsen ikke i tvil om at han tok et riktig valg.

Januar 2016 valgte han å bytte medlemssystem fra et av Norges mest kjente system, det angrer han ikke på i dag.

– Hvilke konsekvenser har dette hatt for driften fram til i dag?

– For det første reduserte vi bemanning på medlemssupport med 90 prosent. Jeg tok mer og mer over denne delen ettersom Eziteq har en enkel og intuitiv metode for å håndtere alle administrative oppgaver.

– Reduksjonen i administrativt arbeid ble overført til mer service ut til medlemmene våre. Vi er og skal forbli et senter med meget høy grad av service og kundekontakt.

– Vi er overbevist om at hele treningsbransjen er best tjent med å fokusere enda mer på kundetilfredshet i alle ledd. Fra resepsjon, til treningsveileder, PT og instruktører.

LES OGSÅ: Et intuitivt medlemssystem

Viktig å ivareta medlemmene

– Hvilken type senter er Olympus Trening?

– Vi er et senter med ca.500 fornøyde medlemmer. Først og fremst er vi et senter med gode relasjoner med medlemmene. Vi skal tilby et profesjonelt behandlingsprogram samtidig som vi leverer gruppetrening og individuelt tilpasset trening.

– Hvordan ser dere for dere framtiden i treningsbransjen?

– Vi har selvsagt ambisjoner om å stadig bli bedre i alle ledd og samtidig har vi spennende planer for utvidelser. Som relativt liten aktør er det viktig for oss å ivareta både medlemmer og ikke minst våre ansatte.

– Arbeidsmiljø er selve grunnlaget for hvordan medlemmene våre oppfatter oss, noe som gjenspeiler trivsel på senteret.

Alltid god support

– Kan du anbefale deres medlemssystem til andre, og i så fall hvorfor?

– Ja det kan vi selvsagt, medlemssystemet er brukervennlig og ikke minst effektivt. Eziteq har gjort mye riktig underveis og vi ser at dette er et system som vi kan leve med i lang framtid.

– Selv med enkle systemer er det alltid noe support, og med vår erfaring har det alltid vært meget god support fra Eziteq sin side.

– For vår del er det spesielt viktig med enkle rutiner og stor grad av automatisering, vår bemanning ønsker vi å bruke på medlemmer, og minst mulig på administrative oppgaver, avslutter Bjørn Myhre Nilsen.

LES OGSÅ: Eziteq Systems til gruppetimer og booking

LES OGSÅ: Vi satser på et effektivt betalingssystem

Vurderer du å bytte medlemssystem oppfordrer vi deg til å besøke oss på eziteq.com.

annonse

Senterpartnere

Leverandørpartnere