annonse

annonse

Qicraft endrer identitet til Technogym for å styrke markedsposisjonen

annonse

annonse

Kommentar

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Meningsmåling

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Qicraft annonserer en endring av sin bedriftsidentitet til Technogym. Dette strategiske trekket er ment for å forenkle merkevarens identitet og øke synligheten i markedet.

Qicraft har offisielt kunngjort en endring av sin bedriftsidentitet til Technogym. Denne endringen er et ledd i selskapets strategi for å styrke sin posisjon i markedet og forenkle kommunikasjonen av merkevarens essens til både eksisterende og nye kunder.

Den nye identiteten som Technogym reflekterer selskapets kontinuerlige forpliktelse til å tilby innovative løsninger i trenings- og velværesektoren. Gjennom dette initiativet forventer selskapet å utvide sin rekkevidde og forbedre sin evne til å engasjere med kunder gjennom klarere og mer direkte kommunikasjon.

Qicraft har over to tiår vært i samarbeid med Technogym, og denne endringen markerer en videreføring av dette partnerskapet. Gjennom å anta Technogym-navnet, sikter selskapet mot å styrke sin tilknytning til merkevaren og dens verdier.

Endringen vil ikke ha noen innvirkning på selskapets juridiske struktur eller eierskap. De lokale enhetene i Norge, Sverige, Finland og Estland vil fortsette som før. Kunder kan derfor forvente samme nivå av engasjement og service som de har blitt vant til fra Qicraft.

CEO Farhad Jabbari uttrykker optimisme om denne nye fasen i selskapets historie, og understreker betydningen av denne endringen for selskapets fremtidige vekst og samarbeid med Technogym. Han fremhever også at denne endringen ligger i tråd med selskapets misjon om å inspirere til en sunnere livsstil i Norden.

annonse

Partnere

Leverandørpartnere

[l_slider]