SATS kvitter seg med Elixia-navnet og lanserer for første gang en nordisk reklamekampanje.
Selskapet skal i gang med en stor rebranding, etablerer seg i Danmark og går på tv med en rykende fersk kampanje, skriver Kampanje.com.
Totalt skal Sats bruke 80 millioner kroner på rebrandingen som innebærer å kvitte seg med Elixia-navnet. I tillegg skal sentrene i Norden oppgraderes og nye, store Sats-skilt skal opp.
– Vi investerer store summer både i kommunikasjon og fysisk oppgradering av våre sentre i forbindelse med navnebyttet. Vi ønsker at merkevaren vår skal stå fjellstøtt når vi nå gir gass fremover, og investerer deretter, sier markedsdirektør Marianne Orderud til Kampanje.com.
Hun gleder seg til å gå på lufta med kjedens første, helnordiske kampanje.
– «Happy New You» vil bli godt synlig både gjennom tv-ruta, sosiale medier, utendørs og digitale aktiviteter. Sentralt står en serie 6-sekunders kortfilmer, som utgjør hver sine kapitler i det som til sammen blir SATS´ «nyttårstale», sier Orderud til Kampanje.
VÅRE ANNONSØRER:
[slideshow_deploy id=’1113′]