annonse

annonse

SATS bruker 80 mill. på markedsføring

annonse

annonse

Kommentar

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Meningsmåling

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

SATS kvitter seg med Elixia-navnet og lanserer for første gang en nordisk reklamekampanje.

Selskapet skal i gang med en stor rebranding, etablerer seg i Danmark og går på tv med en rykende fersk kampanje, skriver Kampanje.com.

Totalt skal Sats bruke 80 millioner kroner på rebrandingen som innebærer å kvitte seg med Elixia-navnet. I tillegg skal sentrene i Norden oppgraderes og nye, store Sats-skilt skal opp.

– Vi investerer store summer både i kommunikasjon og fysisk oppgradering av våre sentre i forbindelse med navnebyttet. Vi ønsker at merkevaren vår skal stå fjellstøtt når vi nå gir gass fremover, og investerer deretter, sier markedsdirektør Marianne Orderud til Kampanje.com.

Hun gleder seg til å gå på lufta med kjedens første, helnordiske kampanje.

– «Happy New You» vil bli godt synlig både gjennom tv-ruta, sosiale medier, utendørs og digitale aktiviteter. Sentralt står en serie 6-sekunders kortfilmer, som utgjør hver sine kapitler i det som til sammen blir SATS´ «nyttårstale», sier Orderud til Kampanje.

VÅRE ANNONSØRER:

[slideshow_deploy id=’1113′]

 

annonse

Partnere

Leverandørpartnere

[l_slider]