Med varemerket rødt, dunkelt lys sikter Barry’s Bootcamp høyt med nytt senter i Sandvika.
– Rødt lys gjør at man ser bedre ut, og vi ønsker dunkelt lys for å skape en partystemning, forteller Tage Flugeim, operativ sjef for Barry’s Bootcamp i Norge, til Budstikka.no.
Målgruppen til nisjesenteret er kvinner og menn hovedsakelig mellom 25 og 45 år.
Det legges opp til tett oppfølging med personlige trenere, og konkurranseinstinktet skal dyrkes, skriver avisen.
– Vi plasserer eksempelvis tredemøllene veldig tett slik at man kan følge med på hvor fort den ved siden av løper. Det blir både en form for konkurranse, men også det at man heier og støtter hverandre, sier senterleder Hans Johan Grjotheim.
En måneds medlemskap koster 1 499 kroner, klippekort mellom 130 og 210 kroner. Målet er 3 000 kunder første år.
Raw Trening på Lysaker driver også med nisjetrening i relativ høy prisklasse.
Daglig leder Ronny Døhli mener det er ganske store forskjeller på Raw og Barry’s Bootcamp, men sier til Budstikka.no at man likevel til en viss grad retter seg mot de samme kundene – og derfor er konkurrenter.
Barry’s Bootcamp Sandvika åpner 7. januar 2017.
VÅRE ANNONSØRER:
[slideshow_deploy id=’1113′]