annonse

annonse

Stafetten med Irene Aarø, Level

annonse

annonse

Kommentar

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Meningsmåling

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Treningsindustrien.no tar pulsen på senter-Norge.

I Stafetten svarer senterledere eller daglige ledere ved landets treningssentre på kjappe spørsmål om seg og sitt, før pinnen overleveres til nestemann. Stafetten lever sitt eget liv og plutselig er den hos deg…Denne gangen er vi i Tønsberg.

Navn: Irene Aarø

Stilling: Daglig leder

Senter: Level Tønsberg

Fikk stafettpinnen fra: Wenche Aasmundsen Wagener

VÅRE ANNONSØRER:

[slideshow_deploy id=’1113′]

 

– Hvor mange medlemmer har dere?

– Vi har ca. 2 530 medlemmer

– Hvor mange er aktive?

– Vi åpnet 24 august 2016, og har en ganske stor andel aktive kunder. Jeg vil anta at opp imot 90 prosent er aktive.

– Årlig omsetning på senteret?

– Vi har ennå ikke vært i drift i et helt år, men jeg håper at tendensen vi nå ser vil holde seg utover. I øyeblikket ligger omsetningen på mellom 1,75 og 1,8 millioner i måneden.

– Prosentandel av omsetning i PT-salg?

– Jeg vil anta at PT utgjør 10 prosent.

– Mest populære gruppetime på senteret?

– Vi er jo et gruppetreningssenter, så vi har derfor mange populære timer. Vi er Skandinavias største PRAMA-senter med en sirkeltreningssal, utstyrt med masse lys- og lydeffekter, som er veldig populær. Vi tilbyr også Les Mills, Bodypump og yoga. Kundene liker timer som er enkle og effektive. Vi har også løpetrening på tredemøller som er meget populære. Jeg klarer ikke å plukke ut en bestemt vinner, det er i grunnen mange vinnere på gruppetreningsiden, fordi det er dette vi er kjent for.

– Trener du med eller uten gadgets?

– Hvis musikk på øret teller som gadgets, så trener jeg med… Forøvrig er jeg selvgående, uten duppeditter.

– Hvordan skiller senteret seg ut fra konkurrentene?

 – Vi er splitter nye, i et bygg som er oppført og tilpasset treningssenterdrift. Vi har et fantastisk gruppetreningstilbud og i tillegg har vi satset på PRAMA som vi er alene om i Norge. Vi har også et opplevelsessenter som omfatter lekeland og badeland. Vi tilbyr opplevelser for hele familien, og vi har treningstimer hvor foreldrene kan trene sammen med barna sine.

 – Hvem er din største konkurrent?

– Folks jakt på enkle løsninger og skippertak! Vi må anstrenge oss og legge til rette for at folk tar vare på helsen sin, og for å motivere folk til dette må vi kunne gi dem ekte treningsglede.

 – Hvem skal svare på disse spørsmålene neste gang?

– Det skal Lill-Jorid Andreassen, daglig leder av EXOLO i Tromsø.

annonse

Partnere

Leverandørpartnere

[l_slider]