Treningsindustrien.no tar pulsen på senter-Norge.
I Stafetten svarer senterledere eller daglige ledere ved landets treningssentre på kjappe spørsmål om seg og sitt, før pinnen overleveres til nestemann. Stafetten lever sitt eget liv og plutselig er den hos deg… Vi er nå i Oslo.
Navn: Marianne J. Holmsen
Stilling: Salg og markedsansvarlig
Senter: Myrens Treningssenter
Fikk stafettpinnen fra: Soroush Jozani
VÅRE ANNONSØRER:
[slideshow_deploy id=’1113′]
– Hvor mange medlemmer har dere?
– Vi har 2850 medlemmer.
– Hvor mange er aktive?
– Rundt 60 prosent.
– Årlig omsetning på senteret?
– Omsetningen er mellom 22 og 23 millioner.
– Prosentandel av omsetning i PT-salg?
– Den er ca. 25 prosent.
– Mest populære gruppetime på senteret?
– Det er kombinasjonstimene, spesielt sirkeltimene, som kombinerer kondisjon og styrke. «Mage-rumpe-lår»-timen er kjempepopulær og bestandig fullbooket, til tross for at den går på dagtid.
– Trener du med eller uten gadgets (og i så fall, hva)?
– Jeg trener stort sett uten. Enkelte ganger, når jeg for eksempel går langrenn, bruker jeg pulsklokke for å måle hastigheten per kilometer.
– Hvordan skiller senteret seg ut fra konkurrentene?
– Lokalene våre er unike, men det er de ansatte som betyr mest og som preger senteret spesielt. Hvert medlem blir sett og lyttet til, og alle gir oss honnør for det gode miljøet.
– Hvem er din største konkurrent?
– Vi er omringet av konkurrenter! Bare i nærmeste nabolag har vi 12 sentre, og fire av disse er SATS-sentre. SATS er nok vår største konkurrent. Men vi legger opp til en egen identitet, uten å henge oss på dem.
– Hvem skal svare på disse spørsmålene neste gang?
– Det skal Martin Norum, daglig leder av Sprek Fritid i Skien.
VÅRE KJEDEPARTNERE:
[slideshow_deploy id=’11726′]