annonse

annonse

Tregere start enn ventet for Barry’s

annonse

annonse

Kommentar

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Meningsmåling

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Trening i rødt nattklubblys fikk en noe tregere start enn eierne bak Barry’s Bootcamp håpet på. Men de har fortsatt stor tro på fremtiden i Sandvika.

Det skriver avisen Budstikka.

Senteret ser ikke på antall medlemmer som et vanlig treningssenter, men måler seg heller med antall besøk i løpet av en måned. Målet var å få 3 000 faste brukere i løpet av det første året.

– Det klarte vi ikke helt. Vi har hatt 4 000 mennesker innom, som har testet Barry’s Sandvika. Halvparten av disse, rundt 2 000, er faste brukere, sier Tage Flugheim til avisen.

– Vi mener vi kunne fått flere faste brukere om vi hadde hatt flere personlige trenere som var herfra. Vi tror det betyr noe, og vil rekruttere flere lokale nå, fortsetter han.

I 2018 regner Flugheim med en omsetning i Sandvika på rundt seks millioner kroner, basert på flere nye faste brukere inn. Han tror på en dobling av antall faste brukere i 2018, ifølge Budstikka.

LES OGSÅ: Friske planer for Barry’s Bootcamp

LES OGSÅ: Barry’s Bootcamp åpner i Barcode

VÅRE ANNONSØRER:

[slideshow_deploy id=’1113′]

 

annonse

Partnere

Leverandørpartnere

[l_slider]