Trening i rødt nattklubblys fikk en noe tregere start enn eierne bak Barry’s Bootcamp håpet på. Men de har fortsatt stor tro på fremtiden i Sandvika.
Senteret ser ikke på antall medlemmer som et vanlig treningssenter, men måler seg heller med antall besøk i løpet av en måned. Målet var å få 3 000 faste brukere i løpet av det første året.
– Det klarte vi ikke helt. Vi har hatt 4 000 mennesker innom, som har testet Barry’s Sandvika. Halvparten av disse, rundt 2 000, er faste brukere, sier Tage Flugheim til avisen.
– Vi mener vi kunne fått flere faste brukere om vi hadde hatt flere personlige trenere som var herfra. Vi tror det betyr noe, og vil rekruttere flere lokale nå, fortsetter han.
I 2018 regner Flugheim med en omsetning i Sandvika på rundt seks millioner kroner, basert på flere nye faste brukere inn. Han tror på en dobling av antall faste brukere i 2018, ifølge Budstikka.
LES OGSÅ: Friske planer for Barry’s Bootcamp
LES OGSÅ: Barry’s Bootcamp åpner i Barcode
VÅRE ANNONSØRER:
[slideshow_deploy id=’1113′]