annonse

annonse

TREN18 – driver du treningssenter, vil du ikke gå glipp av dette seminaret

annonse

annonse

Kommentar

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Meningsmåling

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Vi har spurt dere hva dere vil ha. Nå gir vi dere det. TREN-seminarene har alltid hatt mål om å gi deltakerne verdifull innsikt til bruk i hverdagen som senterledere. Programmet i år er ytterligere skreddersydd mot senterdrift.

Vi har gjort en omfattende markedsundersøkelse der vi kartlegger hva dere er opptatt av, og hvilke problemer dere står overfor til daglig. Programmet til TREN18 er skrudd sammen på bakgrunn av de svarene dere har gitt oss.

Medlemmene ruler

Glade og tilfredse medlemmer skaper ikke bare økonomisk trygghet, forutsigbarhet, avkastning og følelsen av å lykkes – de rekrutterer også nye medlemmer. TREN18 ser på medlemshåndtering fra flere vinkler, men alltid med perspektivet til driftsansvarlig ledelse.

Espen Arntzen, grunnleggeren av AFPT, snakker om immaterielle verdier og hvorfor man skal investere i mennesker. At dine ansatte lykkes har betydning for at medlemmene føler de får et godt produkt.

Katarina Hamnes har jobbet mye med kundebegeistring for treningssentre. Etter hennes foredrag har du 15 konkrete tips med tilhørende dokumentasjon, du kan sette i verk på ditt eget senter allerede 28. april.

Den digitale framtiden er her

Hvordan utnytter du sosiale medier til å begeistre medlemmene og skaffe nye? Frank Furness, IHRSA, er så nær en superstjerne man kommer i denne bransjen, og hans foredrag gir konkrete og praktiske verktøy for å knytte medlemmene tettere til senteret ditt ved hjelp av sosiale medier.

Kjedeleder i Spenst, Eirin Bolle, har digitalisert medlemsreisen og etablert kundeklubb. Dette har hun brukt til å hente tilbake tidligere medlemmer, jobbe med eksisterende og rekruttere nye. Hun deler sine erfaringer på TREN18.

Sosiale medier-rådgiver Ida Aalen tar deg gjennom hvordan du skal bygge en strategi for digitalsatsingen din, og salgssjef i Exceline, Øyvind Tranøy, gir alle med GDPR-angst beroligende tips og en kokret sjekkliste til å håndtere de nye digitale bestemmelsene som alle må etterleve fra 25. mai.

Forankring i organisasjonen

I alle organisasjoner er det vesentlig at de som skal utføre endringer og bygge kultur forstår hvorfor de gjør det de gjør. Hver ansatt har et ansvar for at medlemmene trives, og er gjennom sin innsats bærere av kulturen på senteret. Margot Jacobsen er produktsjef i Fresh Fitness og vil snakke om hvordan man får flest mulig til å lykkes som PT. Hun vil dele sine erfaringer fra PT100-skolen.

Christina Therkildsen skal snakke om gruppetrening og medlemslojalitet og baserer sitt foredrag på en stor undersøkelse gjort om dette emnet.

Både ledere og ansatte bør få meg seg kommunikasjonsekspert Nils Apelands foredrag. God kommunikasjon er nøkkelen til å lykkes med kulturbygging, og det er ikke nok at lederne er tydelige – organisasjonen må også øke sin bevissthet rundt hvordan man kommuniserer.

Ny drive

Dette er noe av det som skjer fra scenen disse to dagene 26.-27.april. Like viktig er all erfaringsutvekslingen og diskusjonene som foregår mellom deltakerne på TREN-seminarene. I pausen, under lunsjen og på festmiddagen torsdag kveld.

Når du kommer hjem fra TREN18, er du proppfull av ny kunnskap, gode ideer, inspirasjon og tiltakslyst. Også har du fått gode verktøy til å utvikle senteret ditt videre.

Vi har fortsatt ledige plasser – Vel møtt på TREN18!

annonse

Senterpartnere

Leverandørpartnere

[l_slider]