annonse

annonse

Vil gjøre det billigere å drive treningssenter

annonse

annonse

Kommentar

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Meningsmåling

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Med programvare og sensorer på apparater og vegger, vil selskapet D-Fetch hjelpe treningssentre å kjenne sine medlemmer bedre.

Det skriver nettavisen Shifter.no.

– Selskapet ble startet fordi det var en voksende etterspørsel etter mer data-drevne tjenester for styring og drift av treningssentre, sier daglig leder Eskil Bradley.

Han tok over ledertrøyen i D-Fetch etter at tidligere SATS-sjef Olav Thorstad hadde ledet selskapet fra oppstart. Thorstad er fortsatt aktiv i selskapet som deleier og styremedlem.

– Utgiftene til et senter er primært husleie, utstyr og lønn. Det er mye å spare på de to første. D-Fetch hjelper treningssenteraktører med å optimalisere plassen og kjøpe inn riktig utstyr, som kundene faktisk etterspør, sier Thorstad.

Han påpeker overfor Shifter.no at plasseringen av utstyr, og hvilket utstyr man kjøper inn, er avgjørende.

– Med D-Fetch sin plattform får man forslag til layout som er optimalisert for lokalet og utstyret man skal fylle det med. Alt med hva som er best for kunden i bakhodet, sier Thorstad til avisen.

VÅRE ANNONSØRER:

[slideshow_deploy id=’1113′]

 

VÅRE TRENINGSSENTERPARTNERE:

[slideshow_deploy id=’11726′]

 

annonse

Partnere

Leverandørpartnere

[l_slider]