Med programvare og sensorer på apparater og vegger, vil selskapet D-Fetch hjelpe treningssentre å kjenne sine medlemmer bedre.
Det skriver nettavisen Shifter.no.
– Selskapet ble startet fordi det var en voksende etterspørsel etter mer data-drevne tjenester for styring og drift av treningssentre, sier daglig leder Eskil Bradley.
Han tok over ledertrøyen i D-Fetch etter at tidligere SATS-sjef Olav Thorstad hadde ledet selskapet fra oppstart. Thorstad er fortsatt aktiv i selskapet som deleier og styremedlem.
– Utgiftene til et senter er primært husleie, utstyr og lønn. Det er mye å spare på de to første. D-Fetch hjelper treningssenteraktører med å optimalisere plassen og kjøpe inn riktig utstyr, som kundene faktisk etterspør, sier Thorstad.
Han påpeker overfor Shifter.no at plasseringen av utstyr, og hvilket utstyr man kjøper inn, er avgjørende.
– Med D-Fetch sin plattform får man forslag til layout som er optimalisert for lokalet og utstyret man skal fylle det med. Alt med hva som er best for kunden i bakhodet, sier Thorstad til avisen.
VÅRE ANNONSØRER:
[slideshow_deploy id=’1113′]
VÅRE TRENINGSSENTERPARTNERE:
[slideshow_deploy id=’11726′]