annonse

annonse

Vil ha treningssentre som distributør

annonse

annonse

Kommentar

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Meningsmåling

Dette er en kronikk. Kronikken gir uttrykk for skribentens holdning. Du kan sende inn kronikker og debattinnlegg her.

Forlaget Bokstav og Bilde vil distribuere «Treningsdagboken», i regi av Team Kristiansen, på norske treningssentre.  

– Dette er en motivasjons- og nyttebok som alle kan ha glede av, uansett alder og ferdighet. Formålet med boken er å gi råd og tips på grunnplanet, for å oppnå bedre helse ved moderat trening og tilpasset den enkelte, sier Arne Kjeldstadli i Bokstav og Bilde

Treningsdagboken er utviklet sammen med Team Kristiansen, hovedsakelig Ingrid og Marte Kristiansen.

– Vi ønsker å selge konseptet til treningssentrene, slik at de kan selge det videre. Utsalgsprisen vil ligge på 99 kroner, og ved kjøp av minst 20 eksemplarer får sentrene 50 prosent rabatt, sier Kjeldstadli.

VÅRE ANNONSØRER:

[slideshow_deploy id=’1113′]

 

Han legger til at boka også kan personaliseres for de store sentrene og kjedene.

– Med et opplag på 5 000 og oppover kan vi produsere boka med stoff tilpasset den enkelte kjede, for eksempel med logoer og navn og omtale av eget senter.

Enkle og effektive metoder

Boken består av innledende treningstips, og mange notatsider (dagbok) hvor man kan notere dagsform, treningsform, varighet og lengde – samt ernæring den gitte dagen.

– Notatsider er viktig for å få en oversikt dag for dag, fastslår Ingrid Kristiansen i Team Kristiansen.

Team Kristiansen er en familiebedrift som er spesialister på utholdenhetstrening.

De beskriver sin virksomhet slik: «Vi har alle forskjellige kompetanser, og dette gjør at vi blir større og mer varierte. Vi fokuserer på enkle, men effektive treningsmetoder innen utholdenhetstrening samt funksjonell styrke. Vi er flere generasjoner, noe som gjør at vi dekker en større gruppe, samt at vi tenker og har forskjellige måter å lede og lære bort på. Dette gjør at det blir mer variasjon, inspirasjon og tilbud. Vår filosofi er at trening skal gjøres så enkelt som mulig».

 

annonse

Senterpartnere

Leverandørpartnere